Om mig

jag är en tjej som bor med min mamma ochlillebror vi bor i uppland mina intresen är djur blogga panfuoch ridning jag gillar hästar jag gillar värkligen inte sprutor

onsdag 27 oktober 2010

tja

hej alla jag har inte kunnat blogga på ett tag.men nu kan jag knapt tengk att om två dagar är det låv men vill ni veta vad jag ska göra på låvet på lördag åker vi till mina kusiner och ska ha kaninerna med för dom ska bo i deras stall i en box med deras familj som bästår av mamma moster kusin syster bror och pappa.sen ska vi såva över och på söndag moron ska vi till hoppträningen jag ska hoppa Stina i trti och fört sen på kvällen ska vi dit ijen för ridning ijen.På kvällen ska vi till vår stuga fast jag tar med mig mammas lilla dator  men jag kommer inte kunna ta bilder i panfu för det fins inte printskrin. sen på heljen ijen kommer en kopis som jag trefa uttomlands hit och såver över. det kommer bli ett toppen höst låv ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar